خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی
خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی

فصل پرواز کبوتر می شود

نه عزیزم غصه ها حق تو نیست 

سهم تو ای گل بهار زندگیست 


                                            باز هم طاقت بیار ای ماه من 


                                             بوسه می زنم بر لب هایت ماه من 


عاقبت کابوس شب سر می شود 


فصل پرواز کبوتر می شود 


                                         چشم هایت را ببند ای یاس من 


                                         در خواب می آیم بوسه می زنم لب هایت را یاس من 

نظرات 16 + ارسال نظر
:( 1392/12/24 ساعت 18:39

حالا دلت خنک شد گریه منو در اوردی

دوست داری با احساست بقیه بازی کنی

از صبح تا حالا دارم گریه می کنم

مطالبت عالیه عسیسم قلب منم شبیه فلب توست

sara 1392/12/20 ساعت 10:31 http://mania1993.blogfa.com

راستی،اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...
البته من که لینکت کردم آخه وبت از درد مردم میگه منم خیلی دوسش دارم

نه تو می مانی

نه اندوه

و نه ، هیچ یک از مردم این آبادی

به حباب نگران لب یک رود ، قسم

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت

غصه هم ، خواهد رفت

آن چنانی که فقط ،خاطره ای خواهد ماند

لحظه ها عریانند

به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز

غواص که نیستم
به اعماق دعوتم میکنی!
من
به همین نشستن کنار ساحل چشم هایت قانع ام...

سلام دوست عزیز مرسی از حضور پر مهرتان
وبلاگ زیبایی دارید
وقتی وارد وبت شدم با دیدن عکس پست قبلی داغون شدم
کاش در آغوشم بود و همه عشقمو بهش میدادم
بازم پیشم بیا خوشحال میشم

shia 1392/12/17 ساعت 13:57 http://k-almahdi.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج [گل]

وبلاگت خیلی نازه عزیزم .فقط خدارو شکر

خـــدا مگه نمیگی :


هر کس مرا بخواهــد می یابد...


هر کس مرا بیــابد دوستم می دارد...


هر کس مرا دوست بدارد عاشــقم می شود...


هر کسی عاشــقم شود عاشقش می شــوم...


هر کسی عاشقش شــوم او را مــی کشم...


هر کسی را که بکشــم دیه اش با مــن است...


خدا یا نمیشه عاشقم کنی وبعد ببریم....

خدایـــــــــــااسمانت چه مزه ایست...؟؟

من که همش زمین خورده ام....

از باغ می برند چراغانیت کنند
تا کاج جشنهای زمستانیت کند
پوشانده اند صبح تو را ابرهای تار
تنها به این بهانه که بارانیت کنند
یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند
این بار می برند که زندانیت کنند
یک نقطه بیش فرقرحیم و رجیم نیست
از نقطه ای بترس که شیطانیت کنند
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ایست که قربانیت کنند

doorod.doost daram ba shoma bishtar ertebat dashte basham

لیلا 1392/12/16 ساعت 13:25 http://www.ab6141blogfa,com

وب ساده ای دارید خوب بود

shia 1392/12/16 ساعت 13:22 http://k-almahdi.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت
باز هم تشریف بیارید
یا علی

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی…

هم مطالب وبت قشنگه هم آهنگت .مرسی که میای وبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد