خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی
خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی

خدایا می بینی ?

نام : فائزه 


نام پدر : خلیل 


نام مادر : شریفه 


جرم : نداشتن مادر 


محکوم به : شکنجه نامادری 


مدت محکومیت : چهار سال 



لعنت به تو 


لعنت به آدمیتت 


لعنت به شعورت 


لعنت به جسمت 


چطور  تونستی دست روی گل یک مادر بلند کنی 


چطور  تونستی با این کودک ای کار رو کنی 


خدا یا می بینی 


می بینی ??

نظرات 23 + ارسال نظر

سلام نامهربون.ابجی مهشید قدم برروی چشمان ما گذاشتی باورم نمیشه.هنوز در شوک هستم که ایا این همون مهشید خودمان است که رفت و بد از 2 ماه سرزده اینم.اعلام داره که سرش شلوغ بود.اخ جرا شلوغ میشه بیشتر توضیح بدی ابجی.
نازگل خیلی قهره.

mahsa 1393/03/14 ساعت 12:40 http://mahsa5222.blogfa.com

دل قاصدک شعر مرا از بر کن برو آن گوشه ی باغ سمت آن نرگس مست و بخوان در گوش و بگو باور کن یک نفر یاد تو را لحظه ای از یاد نخواهد برد....

اگرسهم من ازاین همه ستاره,
فقط سوسوی غریبی است؛غمی نیست...
همین انتظاررسیدن شب برایم کافیست.
فروغ فرخزاد
[گل][گل][گل]

به یه همچی آدمی از حیوون باس
پست تر گفت خو بی شعور احمق کثافت
بچش بی عقل خر...!

elnaz 1393/02/10 ساعت 15:57 http://elnaz6496.blogfa.com

لعنت بهش آدم نبودبه خدا

گاهی عمر تلف میشود ؛

به پای یک احساس ....

گاهی احساس تلف میشود ؛

به پای عمر !

و چه عذابی میکشد ،

کسی که هم عمرش تلف میشود ؛

هم احساسش

مهشید جان قبول داری که همه نامادرها این شکلی نمی شن؟

هی رفیق خسته شدم از زندگی
وقتی زندگیم شده دیوونگی
واسه من، آدم بزرگا مسخره ن
به سلامتی هرچی بچه گی...
( سلام سلام خوبی )
(( تقریبا بعد از 20 روز اومدم ))
((( دیر کردم اما با دست پر اومدم )))
(((( دوست گلم با 22 تا پست جدید آپم ))))
((((( دوست داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم )))))
(((((( دوستون دارم زیاد ِ زیاد نه از سر زبونماااا بلکه از ته ِ ته ِ دلم ))))))

piopio 1393/01/25 ساعت 10:02 http://www.piopio.blogfa.com

وقتی دلتنگ باشی …

همه آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند

باز هم دل تو بارانیست

خیس تر از دریا...

خراب تر از موج ها...

وقتی به اضافه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی .

سلام مهشید.نا مهربون من با ات قهرم .منم نازگل رضا خان.تو این مدت که برای بابام یه سری مشکلات بیش امده بود که اصلا وقتش بیش نمی امد به شما سربزنیم.یکبارم نشد بیای حالی از نازگل ببرسی سرت خیلی شلوغ بوده ابجی گلم .ایشالاه همیشه همین جوری خوش باشی.

محمد20 1393/01/21 ساعت 19:22

سلام
ممنون که تو این مدتی که نبودم سر زدی بهم .
واقعا لعنت

حمید 1393/01/20 ساعت 18:59 http://hamidrajabi.blogfa.com

سلام بازم مثل همیشه یه سوژه اجتماعی و تاثیرگذار ممنون به خاطر نگاه مهربانی که به آدمای پیرامونمان داری موفق باشی

mer30 ke behem sar zadi aziz.webet ghashangehttp:

مرضیه 1393/01/19 ساعت 19:41 http://mojiib.blogfa.com

عزیزم من شما رو لینک کردم تا زود به زود بهتون سر بزنم

سالهاست ترانه سراهای خانم، با قسمت ِ مَردانه احساسشان ترانه می نویسند و بسیاری از آثاری که با صدای آقایان گـُل کرده مدیون هنر ِ آنهاست...
این بار من تلاش کرده ام به جای یک خانم ِ عاشق پیشه ترانه بنویسم؛ ترانه ای که انگار یک زن جوان آنرا برای "مـَردش" زمزمه می کند!
قسمتی از آنرا بخوانید.شاید خوشتان آمد.....
پرستش می کنم گرمای دستاتو
چقد خوبــه هوای قلب ِ من ، با تو
بگو اجازه می دی با همه حسم
تو آغوشم بگیرم خستگی هاتو
می دونم که دلیل خستگی هاتم
همه ش فکر ِمنی،بیرون ِایـن خونـه
برای من غرورت زیر و رو می شه
کسی جز من ازت چیزی نمی دونه
برای من که می دونم مث ِ کوهی
یه لحظه م کافیه هرشب هم آغوشیت
می دونم شاد می شی روزها وقتی
می بینی اسممو رو صفحه گوشیت
برای زندگیمون کم نمی ذاری
می دونم خونه مون تموم ِ دنیاته
بگو به هرکسی بیرون ِ این خونه ست
زنِت دیوونه این خستگی هاته

وبت خوبه ممنون بهم سر زدی بازم بیای خوشحال می شم.

اخی عزیییییییییزم

sara 1393/01/18 ساعت 11:29 http://mania.blogfa.com

کاش یکمی شعور داشتیم بعضی از ما آدما...
جدا میشه با یه طفل معصوم همچین کاری کرد؟!
خدایــــا پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام.وب تاثیر گذاری داری.موفق باشی.اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم عاطفه بی عاطف لینک کن و بگ تا شما رو لین کنم به چه نامی.ممنون

واقعا نمی دونم چه جوری میشه که آدمها اینقدر بی رحم میشن

با سلام
وبلاگتو مطالعه کردم خیلی قشنگ بود
در نظر سنجی های قشنگت هم رای دادم
وبلاگ قشنگت رو لینک کردم
لطفا وبلاگ من رو همبا عنوان †♥فرشته مرگ♥† لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد