خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی
خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی

ای کاش کسی هم دست روی چشمان من می گذاشت

چشمان عروسکم را می بندم


نمی خواهم مثل من ببیند و حسرت بکشد


می ترسم بهانه گیر شود 


بگوید 


من هم پدر می خواهم


من هم کتاب و دفتر می خواهم 


من هم مداد رنگی می خواهم 


اون وقت من ندارم 


و عروسکم غصه می خوره 

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام خوش امدی به وبم نه اشکالی نداره می خوای من پاک میکنم توبذار تووبت جوابشوبده

رضا حان. 1393/03/30 ساعت 18:24

سلام مهشید جون خوبی اجی.خدا بد نده.مشکلت چیه قربون ابجی گل ایشالاه حل بشه و برگردی به جم دوستان.

سلام.
تقدیم به عزیزی که با هیچ خودکاری نمیشه عمق معرفت
ومهربونیشا اندازه گرفت.
رضا خان منتظر حضور شما دوستان خوب است.
خدا را شکر مشکلی که نداری ابجی.

سلام مطالبتون خیلی خیلی قشنگه
مرررررررسی
توبهرینی مهشیدجون

مشکات 1393/01/20 ساعت 23:14 http://Taha1440

ما زنه به انیم که ارام نگیریم
موجیم که اسودگی ما عدم ماست


تولد تولد تولدم مبارک(22 فروردین )

ماهرخ 1393/01/17 ساعت 20:30

سلام مهشید خوب و مهربون...سال نو مبارک عزیز دلم..
ایشالا بهترینا برات اتفاق بیفته...وبلاگتو خوندم ...بزور جلوی گریه هامو گرفتم مهربون...از حسرت و غم گفتی اینها دوستای صمیمیه منند ... هیچوقت تنهام نمیذارن...

خوش بحالت دختری قدرشو بدون...من که عمریه دارم از دست این جسم میکشم...

بازم به تنهاییام سر بزن آجی مهربونم...

اونی که منتظره...خواهرت ماهرخ

ممنون ماهرخ جان ولی ای کاش آدرس وبلاگت رو هم میذاشتی تا همیشه پیشت بیام

عشقم نثار کسیست که با دستپاچگی در جاده‌ها از من سبقت می‌گیرد. به کسی که در گوشهٔ خیابان به حالت احتیاج افتاده ‌است، کمی پول بیشتری می‌دهم. بین جر و بحثهای مردم در یک سوپر مارکت می‌روم و سعی می‌کنم به آن محیط عشق ببرم. در غالب هزاران راه، هر روز، عبادت معنویم بخشیدن عشق است و نه اینکه یک مسیحی، کلیمی، بودایی یا مسلمان باشم بلکه سعی میکنم شبیه به مسیح، شبیه به بودا، شبیه به موسی، و یا شبیه به محمد باشم.

{تنهـــــا} کــه بـاشی

تفریحــت میشــــﮧ نگـــــاه کـــردن بــه صفـحــــﮧ {مـانیتـــورت}

بـــدون اینکــــﮧ بدونی {ســاعـــت هــآ} میگـــــذره . . .

سلووووووووووووم
مر30 ک ب وبم اومدی
وبلاک قشنگی داری
بازم بیا خوشحال میشم ممنون

به دلیل اینکه عاشقِ منی دوسِت دارم
بی دلیل به آب و آتیش می زنی دوسِت دارم
به دلیل اینکه طاقت میاری،دوسِت دارم
بی دلیل بهم می گی دوسم داری،دوسِت دارم
تورو به صدتا دلیل دوسِت دارم
بی دلیل و با دلیل دوسِت دارم

((دوست خوبم اولین پستهای سال1393روتو وبم گذاشتم؛با 13تا پست جدید آپم.
امیدوارم که تو سال جدید بتونم بیشتر در خدمتتون باشم و شعرهای بهتری بنویسم.))
((( دوست داشتی بهم سر بزن)))
((((به وسعت این کره خاکی دوستون دارم))))
((((( کوچیک همتون ابراهیم )))))

وبت زیباست!
لینک شدی :)
بی زحمت بی جواب نذار!
سپاس

تنها 1393/01/16 ساعت 13:53 http://zahedani2.niloblog.com

دلم یه گوشه ی دنج میخواد .

یه ذهن خالی و بی هیاهو .

یه سکوت عمیق .

یه لحظه تنهایی .

میخوام با خودش تنهای تنها باشم .

آخه خیلی حرفا با خدا دارم.

عمو نوروز! نیا این جا... که این خونه عزاداره!
پدر خرجِ یه سال قبلِ شبِ عیدُ بد--اره!
چشای مادر از سرخی مثِ ماهیِ هفت سینن،
که از بس تر شدن دائم، دیگه کم کم نمی بینن.
برادر گم شده پُشتِ سُرنگای فراموشی.
تن خواهر شده پر پر تو بازارِ هم آغوشی...

توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست،
تا وقتی نونُ خوش بختی میونِ کوله بارت نیست!

توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست،
تا وقتی نونُ خوش بختی میونِ کوله بارت نیست!

عمو نوروز! نیا این جا
عمو نوروز! نیا این جا

عمو نوروز! نیا این جا! بهار از یادِ ما رفته!
توی سفره نه هفت سینه، نه نونه، نه پولِ نفته!
عمو نوروز! تو این خونه تمامِ سال زمستونه.
گُلُ بلبل یه افسانه س. فقط جغده که می خونه.
بهارُ شادیِ عیدُ یکی از این جا دزدیده.
یکی خاکسترِ ماتم رو تقویمِ ما پاشیده...

توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست،
تا وقتی نونُ خوش بختی میونِ کوله بارت نیست!

بیــــــ ـزارم از ایـــــــــ ـن خوبــــــــــ ـ

بـــــ ـودن هـــــ ـای مصـــــــ ـلحتـــــ ـی!!

گــــــــ ـاهی بهـــــــــ ـتر اســــــــ ـت؛

از حـــــ ـالم بــــــ ـی خــــــــ ـبر بــــــــ ـاشــــــ ـی . . .!

+پستت عالی بود

خدایا...
این تو واین دلم!
جای نشکسته پیدا کردی پیشکش مهربانی هات...
:(

این بی تفاوتی ها این بی خبری ها گاهی دیدار از سر اجبار.. نبودن ها.... ندیدن ها.... یعنی برو :گاهی چقدر خنگ میشویم!!!!

ارامشی میخواهم

خلوتی میخواهم...

تو باشی و من

در کنار هم

تو سکوت کنی و من گوش کنم

و من ارام بگویم تو را دوست دارم و تو گوش کنی

و ارام بگویی!!!!!من هم!

دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !

elnaz 1393/01/11 ساعت 12:40 http://elnaz6496.blogfa.com

مثل همیشه عالی لایک

ما انسانها مثل مداد رنگی هستیم، شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم ،

اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان دنبال هم خواهیم گشت…

گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست باید بنیشینی و نظاره کنی

اما "مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی "دلت قرص باشد" دیگر هر چه می خواهد بچرخد!

خیلی پست قشنگی بود لایککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد