خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی
خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی

یادته آرزو می کردیم مث مامان بابا بزرگ بشیم مامان بشیم بابا بشیم


من هنوز عین کودکی  هایم گریه می کنم 

صد افسوس که من زود بزرگ شدم

واطرافیانم همه بچه شدن 


نظرات 29 + ارسال نظر
fire girl 1393/03/29 ساعت 12:12 http://parisastory.blogfa.com

عاشششق وبتمممممممممم

PIOPIO 1393/01/22 ساعت 22:52 http://PIOPIO.BLOGFA.COM

چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض

جواب حسرت این چند سال من شده ای!

چقدر حافظ یلدا نشین ورق بخورد،

تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای!

چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم،

خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای!

هی رفیق....!!!
زیادی خوبی نکن...انسان است...فراموش کار است..!!
از تنهاییش که در بیاید...تنهاییت را دور میزند..!!
پشت میکند به تو و به گذشته اش..!!
حتی روزی میرسد...که به تو میگوید...شما..؟؟؟!!

حمید 1393/01/12 ساعت 11:38 http://hamidrajabi.blogfa.com

تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم!
من را به من نبودن محکوم نکن!
من همانم که درگیر عشقش بودی!
یادت نمی آید؟!
من همانم!
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم

بیتابم نمی شوی !!

منم بی قرارت نمیکنم . . .

فراموشیمان مبارک

سایه ها حاصل پشت کردن دیوار ها به افتابند. گستاخی دیوارهارا تقلید نکنیم تا افتابی بمانیم...!

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه ی یک نفر
و بزرگ کردن یک نفر به اندازه ی دنیا....

ﺑﻌﻀـــﻰ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻫﺎﻯ ﺧــﻮﺑــــــــــــ!
ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺩﻳـﺮ ﻣﻰ ﺍﻓـﺘﻦ ﻛﻪ،
ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺳﻤـﻮﻥ ﻛـﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘــــــــــــــــــ :
ﻭﻗﺘــﺶ ﮔﺬﺷــﺘـــــــــ،
ﻣـﺎﻝ ﺧــﻮﺩﺗــــــــــــــــ...!!!

این روزها آنقدر بغضم سنگین شده! که اگر گردنم را هم بزنی به جای خون اشک می ریزد...!!!

به سلامتی اونی که …

آرزو بود …

نفس بود …

آرامش بود …

رویا بود ...

ولی “خاطره” شد !

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند …
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است !

فریب خنده هایم را نخور

من سال هاست که در خفا گریه می کنم…

عاشق که میشوی...

مواظب خودت باش

شبهای باقیمانده عمرت

به این سادگیها صبح نخواهند شد....

فکر تو را حتی در میان خنده هایم نمی توانم پنهان کنم

هر چقدر می خندم باز غم نبودن تو خودنمایی می کند...

خوابم میاد ولی نمیرم سمت تخت خواب

اون لعنتی یه تله ست

توش از خواب خبری نیست

فقط فکر و خیال که انتظارمو میکشه

چه انرژی عَظیمی می خواهَد

کنترل اَولین قطره اَشــــــــــــک برای نَچٍکیدن

omid 1393/01/08 ساعت 20:42 http://omidee.blogfa.com/

یک دوست داشتن هایی هم هست که از دور است و در سکوت

که دلت برایش از دور ضعف میرود....
سلام خوب هستین با یه نوشته به روزم

چشــم جـــــادویی و موهای رها از روســـــری

روی لب ها رنگ سرخ و شـکل مـوهــــا پـرپـری

مثل شمشیری که با یک ضـربه آدم می کشــد

قاتلـــی، آدمکشی ، اما به طــــــرز دیگـــــــری

تو بــدون شــک چنــان خوبی که در یک ثــانـیه

آبروی جمــع بت هــــای جهــــــان را می بــری

یـا بـه قـــول شـــــــاعران روزگــــــاران کـهــــن

پـرده ی ایمــــان اهـــــل ادعــــــــا را مـی دری

با توجــه به نگــاه نافـــــذ و ابـــــروی خـــــــاص

از تمـــــام دختـــــــران آنچـنـــــــــانی بــرتــــری

دختـر ســالی اگر شــایســته ســــالاری کننـد

نمــــره ات بـالاتــرین حـــــد کــلاس دلبــــــــری

لایق نـام خدایـــــانـی تـو، زیــــرا گفـــتـــه انــد:

«قدر زر زرگـــــر شناسد، قــــدر گوهر گوهری»

تو بجـای من قضاوت کن که آیا ممــکن اسـت

رد شـوم از روبه رویـت بی خیال و سـرسـری؟

سلام
ممنون بابت تبریکت...امیدوارم شماَم به همه آرزوها و اهدافی که داری ، برسی...

سال خوبی داشته باشی...

می گویند:

خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!

نمی دانند بعضی دردها

کمر خم می کنند، نه ابرو…!

عشق ِ ما

شبیه عکسی‌ست

که دست عکاس ،‌ بر اثر یک “اشتباه” می لرزد

و عکس برای همیشه

تار می افتد !

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم

و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی …

می خواهم امروز را زندگی کنم

خواستی باش ، نخواستی نباش

elnaz 1393/01/07 ساعت 23:47 http://elnaz6496.blogfa.com

دیر رسیــــــــدن ...با هرگز نرسیــــــــــــدن...هیـــــــچ فرقی نمیـــــــــکند

وقتی تــــــ♥ــــو... در هیچ کجـــــــــــــای جاده , انتــــــــــظار مرا نمیکـــشــــــــــــــی

شده ام مثـــــل جوانه هـــــــــــای سرما زده ...

به بعضیا باید گفت :

عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی مکنی

آپم وقت کردی بسر

قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت

تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم

هوس فنجانی دیگر کرده ام

کمی بیشتر بمان !

آنقدرخـسته ام که حاضرم

سـرم را روی تکه سنگی بگذارم و بخوابم

اما به دیوار وجود بعضی ها

که بارها بر سرم آوار شدند تکیه ندهم...

محمد 1393/01/06 ساعت 18:42 http://mohammad206.blogfa.com

نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یاد آوری کنم
به یادتم
باورش باتو...
موفـــــق باشی دوست گلـــم

محمد 1393/01/06 ساعت 17:40 http://mohammad206.blogfa.com

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!
وب خوبـــــِی داری موفق بای گلــــم

سلام

خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا

زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را

یکی آهسته می گوید

کنارت هستم ای تنها

و دل آرام می گیرد . . .

ممنون از حضورتون

[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد