خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی
خسته از آدم بزرگا

خسته از آدم بزرگا

صندوقچه قدیمی

از مهران آخوندی





خسته ام مثل سربازی که دوری می کشه 


تنها دلخوشیش اینه که دزدکی سیگار میکشه 


خستم مثل کلاغی که رفت و نرسید 


خستم از عمری که خواستمو به آخر نرسید 


خستم از پدری که اسما پدر بود 


از پدر بودن فقط دیر نیایی رو بلد بود


خستم از همه دلسوزیای الکی 


از همه آدم بزرگا که بزرگن الکی 


خستم از اون همه در که به روم وا نشدن 


خستم مثل هم آغوشی و ارضا نشدن 


خستم مثل تیغی که رو رگ سر نمی خورذ


مثل پاستور پدر که تو دلم بر نمی خورد


خستم از شب و روزای همش تکراری 


خستم از زندگیم که شده اجباری 


خستم از آدمایی که اینقدر حقیرن 


که فقط موقع سکس واسه هم می میرن 


خستم از اون شبی که زن را داد و مردم زد توش 


آخه مرد حشری بود زن چرا کردش گوش


خستم از آدمایی که پشت هم حرف می زنن


مثل یه عده نفهمن که فقط زر می زنن


خستم من به خدا خسته تر از هر وقتم 


تو کمک کن همه ی خستگیا پر بکشن از بختم


نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین
مرسی که سر زدی بهم خوشحالم کردی
وب خیلی قشنگی داری و قشنگ تر از وبت مطالبش
با اجازت میخوام لینکت کنم تا بتونم بیشتر بهت سر بزنم و از مطالب قشنگ وبت لذت ببرم .

mahsa 1393/01/15 ساعت 17:16 http://mahsa5222.blogfa.com

اسمش را میگذاریم دوست مجازی اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته...
خصوصیاتش را نمی تواند مخفی کند...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد...
وقت مگذارد برایم...وقت میگذارم برایش
نگرانش میشوم دلتنگش میشوم
وقتی در صحبت هایم به عنوان دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی است
هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم را نشنیده باشیم...
پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم

رضا خان 1393/01/06 ساعت 03:30

سلام ابجی مهشید جند روز سر نزدی نگرانت بودیم.
چه دردیست در میان جم بودن ولی در گوشه ای تنهانشستن.
به رسم دوستی دستی فشردن
ولی با هر سخن قلبی شکستن.
مهشید جان شرمنده زودتر نشد رضا خان به وب شما بیاد حالش خوب نبود من به جای رضا خان امدم.ایشالاه در همه مراحل زندگیت موفق باشی .همسر رضا.دیلا خانم دوست دار شما.

سلام مهشید جان
هر چقدر هم نوشته هاتو بخونم سبر نمی شم
تازگی خاصی واسم داره
مهشید جان عکستو واسم بزار یه کد اگه خواستی بزار فقط خودم ببینمت
می خوام کسیکه چنین شخصیتی رو داره را بشناسم و تو ذهنم ماندگار شی
الیته اگه ممکنه
دوست دارم عزیزم
موفق باشی

دوست عزیزم ممنون که میای

خیییییلبییییی دوست دالم

به دوستت دارم های شبانه اش دل نبند

هیچ مردی در رخت خواب نا مهربان نیست .

منم مث تو مات این قصه ام

تو هم مث من امشبو دعوتی.

درست تو همین ساعت و ثانیه

سزاوار زیباترین رحمتی

تو این حس و حال عجیب و غریب

دو تا بال می خوای که رو شونته

تو از هر مسیری بری می رسی

تو از هر دری بگذری خونته

مهران 1392/12/14 ساعت 15:45 http://the-best.blogfa.com

مرسی دوست من

سلام

ممنونم

موفق باشین

محتاج دعام

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد